Náš příběh

Jak vznikla značka Giovani

 

Naše značka a produkty prošly při svém vzniku dlouhým procesem, do kterého jsme se pustili až po důkladném přezkoumání trhu a nabídek výroby, abychom vám mohli přinést ty nejkvalitnější produkty. Náš nápad byl vyvinut jako odpověď na to, jak dosáhnout vůně oblečení i bez použití flakónového parfému. A za cíl jsme si dali, aby prádlo po vyprání nebylo jen čisté, ale i dlouhodoběji navoněné. Po běžných avivážích prádlo voní jen chvíli, někdy vůbec. Ztrácejí proto smysl. Naše parfémy na praní budete cítit ještě dlouho po vyprání.

Dovolte nám provést vás cestou, kterou jsme si museli projít my, abychom pro vás vyvinuli tyto luxusní parfémové oleje na praní.

 o značce Giovani

Po dlouhodobém zkoumání trhu jsme se dostali k alternativě vyrábět oleje na praní, které jsou s obsahem parfémových vonných esencí. Původně tyto oleje na praní vznikly v Itálii a od toho se odvíjí i název naší značky nazvané podle italského jména Giovani. Na všem jsme si dali zvláště záležet. Jak na produktu, tak na logu, které vytvářel celý tým grafiků. První podobizny našeho loga byly různými verzemi velkého písmene G. Nakonec vznikla myšlenka zahrnout do loga obrysy kapky, která symbolizuje, že naše parfémové oleje na praní jsou vlastně tekutinou. Logo Giovani vyjadřuje luxus a kvalitu našich produktů. Parfémy Giovani jsme vyvinuli v Evropské Unii, což garantuje jejich propracovanost na nejvyšší možné kvalitativní úrovni. K těm nejkvalitnějším vonným esencím a přísadám na trhu jsme se dopracovali v rodišti všech parfémů na praní, v Itálii. Vybírali jsme látky, které neškodí pokožce, jak to u některých produktů bohužel bývá.

 

Vývoj produktové řady Giovani 

 

Vraťme se ale k začátkům naší cesty. Po velmi důkladně uváženém rozhodnutí, kdo bude tyto produkty pro nás vyvíjet, jsme přistoupili k samotnému testování vůní. Tento výběr vhodných koncentrovaných vonných esencí a přísad nám trval více než 9 měsíců, a to jen proto, abychom pro vás vybrali ty nejideálnější vůně. 

Před začátkem vývoje našich parfémů na praní jsme nejprve testovali stávající značky. Prvním plánem bylo dovézt sem některou z již existujících značek. Proto jsme se zaměřili na otestování co největšího množství parfémů na praní z Itálie. Tyto produkty vznikly právě tam. Na italském trhu se nachází více než 40 různých značek parfémů na praní. Oslovili jsme tedy prakticky všechny výrobce a prodejce. A otestovali jsme přibližně 30 italských značek. Při tomto testování jsme postupně zjišťovali, že italské parfémy na praní nemají požadovanou intenzitu vůně a ani její trvanlivost. Ani jedna značka nesplnila naše očekávání, která jsme si slibovali i od recenzí některých českých zákazníků. Italské parfémy na praní neměly daleko od běžných aviváží. Některé byly sice trochu voňavější, ale nikdy to nebylo úplně ono.

Po tomto pečlivém testování stávajících italských značek jsme se rozhodli vyrobit vlastní produkt a založit vlastní značku. Následovaly dlouhé měsíce příprav a vývoje ve spolupráci s parfumery a specializovanými výrobci. Naše vůně navrhoval a vytvářel tým specialistů na parfémy. Míchání parfémů je složitou alchymií, proto jsme rádi, že jsme měli při vývoji k dispozici tým takových odborníků.

Produkty Giovani jsou vysoce koncentrované, s obsahem parfémových esencí, které dokonale provoní vaše prádlo i domácnost. Nešlo nám jen o samotnou vůni, ale také o její kvalitu, výdrž či nezávadnost vůči pokožce. Během výběru vůní jsme se soustředili také na to, aby naše značka obsahovala různorodost použitých aromat, mezi kterými najdete sladké, svěží či kořeněné vůně. Mezi produkty Giovani jsme zařadili také takové, které jsou inspirovány světovými značkami, jako je Dolce Gabanna či Yves Saint Laurent a jiné. Jelikož jsou některé parfémy na světovém trhu stálicemi, bylo pro nás nanejvýš nezbytné, aby se olejové parfémy na praní nesly ve stejných tónech těchto vůní, což jistě ocení každý náš zákazník.  

Finální produkty jsme rozdělili podle vůní do různých barev obalů. Ty jsou úzce spjaty s názvem a vůní v jednom. Každá barva a název reprezentuje vůni daného oleje. Máme 6 základních parfémů na praní. Naše speciality jsou však limitované edice, které jsou silnější v určitých látkách a koncentracích. To neznamená, že naše ostatní parfémy jsou nějak výrazně slabší. Limitované edice jsou specifické tím, že jejich koncentrace je o něco silnější, takže stačí použít menší množství. Jejich počet je omezený a po vyprodání se již znovu neobjeví. Většinou jsou navrženy podle drahých světových parfémů. Limitované edice se budou pravidelně obměňovat, například podle ročního období nebo preferovaných vůní, podle trendů ve světě parfémů, kterými se bude řídit náš tým zkušených odborníků při tvorbě každé nové limitované edice vůní Giovani.

 

Při tvoření naší značky a olejů na praní jsme kladli důraz zejména na to, aby tyto produkty byly vysoce kvalitní, dlouhotrvající svou vůní a intenzitou, neškodlivé a v neposlední řadě jedinečné. Chtěli jsme přinést na trh ten nejkvalitnější a nejvíce zapamatovatelný produkt pro naše zákazníky a jejich oblečení či ostatní prádlo, což se nám nakonec také podařilo.

 

příběh parfémů na praní značky Giovani