Doprava

zasilkovna PPL-kuryr ppl-parcelshop

 Výdejní místo ZÁSILKOVNA

Doručení kurýrem PPL 

Odberní místo PPL Parcel Shop

Cena: 49 Kč  79 Kč

Doručení ZDARMA od 1 350 Kč

Cena: 99 Kč

Doručení ZDARMA od 1 350 Kč

Cena: 79 Kč

Doručení ZDARMA od 1 350 Kč

 

Doručujeme do 24 hodin. Platí pro objednávky přijaté do 12:45 v pracovní den (s doručením na následující pracovní den).

 

Doručení kurýrem PPL

Kurýři PPL doručují zásilky během běžné pracovní doby od 8:00-17:00. V objednávce zadávejte adresu, na které budete pobývat během pracovní doby. Kurýr vám bude před doručením zásilky volat. Pokud je zásilka na dobírku, částku dobírky můžete kurýrovi uhradit v hotovosti, nebo i kartou. Při platbě v hotovosti si připravte přesnou částku.

Nebudete v době doručení doma? Požádejte náhradní osobu, která po sdělení PINu k zásilce Váš balík na adrese převezme. Pokud Vás přesto nezastihneme, zásilku uložíme na jednom z nejbližších Parcelshopů, kde si ji můžete pohodlně vyzvednout nejpozději do 7 kalendářních dnů. 

Změny možnosti doručení zásilky jsou vám k dispozici, jakmile obdržíte od PPL e-mail nebo textovou zprávu s informacemi o vaší zásilce. Svůj balíček můžete sami přesměrovat do PPL Parcel Shopu, na jiné datum doručení nebo na jinou adresu doručení. Změny je možné provést na stránce www.pplbalik.cz po zadání PINU, který je součástí informativního e-mailu o převzetí zásilky do přepravy. Jakmile je zásilka na rozvozu, případně už jste obdrželi notifikace o doručení, bohužel nemůžete změnit adresu a datum doručení.

 

Odberní místo PPL Parcel Shop

Zásilku si proberete ve vámi vybrané pobočce PPL Parcelshopu. Zvolit si můžete kterýkoli z PPL Parcelshopu. Nejvhodnější je vybrat si ten Parcelshop, který máte nejblíže. O přijetí vaší zásilky do vámi předem vybraného Parcelshopu vás budeme informovat sms zprávou ve které obdržíte PIN kód, který je nutné si zachovat pro výdej vaší zásilky.

Platbu případné dobírky lze uskutečnit v hotovosti nebo kartou, záleží na vámi zvoleném PPL Parcel Shopu. Formu platby budete mít oznámenou v SMS zprávě. Proto bude-li možnost platit pouze v hotovosti, předem si připravte hotovost pro úhradu vaší zásilky.

Dobu uložení zásilky v zásilkovně budete mít také uvedenu ve sms zprávě. Pokud si Vaši zásilku nestíháte převzít v úložné lhůtě, sdělte to prosím telefonicky do vámi vybraného PPL Parcel Shopu a oni vám lhůtu na vzájemné dohodě prodlouží. Přímo na výdejním místě si můžete zásilku rychle zkontrolovat, zda zboží dorazilo v pořádku a v případě potřeby poškození zboží můžete zásilku rovnou vrátit.

 

Doručení do Zásilkovny 

Zásilku si proberete ve vámi vybrané pobočce zásilkovny. Zvolit si můžete kteroukoli ze Zásilkoven. Nejvhodnější je vybrat si tu zásilkovnu, kterou máte nejblíže. O přijetí vaší zásilky do vámi předem vybrané Zásilkovny vás budeme informovat sms zprávou ve které obdržíte PIN kód, který je nutné si zachovat pro výdej vaší zásilky.

Platbu případné dobírky lze uskutečnit v hotovosti nebo kartou, záleží na vámi zvolené zásilkovně. Formu platby budete mít oznámenou v SMS zprávě. Proto bude-li možnost platit pouze v hotovosti, předem si připravte hotovost pro úhradu vaší zásilky.

Dobu uložení zásilky v zásilkovně budete mít také uvedenu ve sms zprávě. Pokud si Vaši zásilku nestíháte převzít v úložné lhůtě, sdělte to prosím telefonicky do vámi vybrané zásilkovny a oni vám lhůtu na vzájemné dohodě prodlouží. Případně si lhůtu můžete prodloužit sami v mobilní aplikaci Packeta. Přímo na výdejním místě si můžete zásilku rychle zkontrolovat, zda zboží dorazilo v pořádku a v případě potřeby poškození zboží můžete zásilku rovnou vrátit.